........ATENTIE !!!
Daca nu puteti scrie un comentariu folosind un limbaj civilizat, nu va mai chinuiti degeaba caci oricum voi sterge comentariile care contin amenintari, insulte, injurii :D
Ca sa vedeti pozele la o marime mai mare, dati click pe ele

--------ROUIDF pe Dailymotion---------

marți, 2 noiembrie 2010

DarkEIiteSniper/MadelnRomania&Co, mint cu nerusinare: ROUIDF nu este o clona. Episodul 2

(Puteti mari pozele dand click pe ele si reveniti cu Undo)

 am demascat cele 2 falsuri (FALS1 si FALS2) si am aratat cum au fost facute si cum DarkEIiteSniper&Co au mintit si falsificat de ne si intrebam daca intradevar, acel RoDefenceForce a fost creat in 2006 sau e un cont creat dupa ce RoGroup a infiintat ROUIDF si apoi falsificatorii l-au suspendat rapid ca sa il prezinte pe ROUIDF ca pe clona acelui RoDefenceForce??? Cum acesti denigratori-DarkEIiteSniper&Co nu se dau in laturi de la nici o marsavie, nu ne-am mira ca si acel RoDefenceForce, prezentat ca mare luptator, dar necunoscut de nimeni , sa fie creat in ...2010.
Eeee...dar alde DarkEIiteSniper&Co au mai facut niste falsuri contra ROUIDF. Deci falsificatorii astia au copiat de la ROUIDF avatar, profil, comentarii....dar nu s-au oprit aici asa ca au inventat niste site-uri care, vezi Doamne, ar fi fost infiintate tot in 2006. O sa vedeti in continuare cum au comis urmatoarele 2 falsuri. O sa vedeti ca si voi, in cateva minute, va puteti crea un site si sa pretindeti ca l-ati infiintat acum 4 ani sau chiar mai multi. Si la acest blog, exista optiunea sa schimbi data Copyright :D
Ia sa vedem ce scrie, azi 2 noiembrie 2010, pe canalul DarkEIiteSniper ?
Inafara arhicunoscutelor minciuni contra ROUIDF, apar 2 link-uri ale acelor 2 site-uri facute cica in 2006 dar ele sunt de fapt facute in iulie-august 2010, adica acum...4 luni dupa cum se vede ca e si vechimea postarii lor. Daca erau vechi din 2006 acele 2 site-uri, de ce sa fi asteptat DarkEIiteSniper(canal deschis in 06.11.2008) un an jumatate ca sa le popularizeze???!!! Nu e cam ciudat?
 Sa marim un pic. La al 2-lea link, extensia e tot "webs.com":
 Hai sa vedem ce e cu site-urile alea. Am dat Search pe Google si iata ce am gasit:
 Voila de vezi...site-ul RoDefenceForce cu avatarul binecunoscut ca apartinand lui ROUIDF, in fapt FURAT de la ROUIDF
 Sa mai marim un pic:
 Ooops...Copyright ©2006 . Foarte tareeeee!!!
Ia sa vedem ce e si cu link-ul grupului creat de RoDefenceForce: 
 Wow! Iata si grupul. Sa aruncam o privire:

 Dupa cum se poate vedea, aici au muncit mai multisor :)))
Sa marim imaginile. Primul canal e ...fantomaticul, misteriosul RoDefenceForce, acela despre care pe Google si YT nu apare nimic. Aici e imaginea FALS-ului 2. De fapt e FALS1 la care au "corectat" tampenia cu "Channel Views: 0 " si asta pt ca am observat noi:))))

 Si acum...Copyright ©2006:

Copyright ©2006 !!! Asa o fi sau e o excrocherie?
Am avut curiozitatea sa intru pe http://www.webs.com/ , adica acolo unde au fost facute site-ul si grupul lui RoDefenceForce. Am intrat si mi-am facut un site. E simplu. Trebuie sa aveti o adresa de mail, sa va alegeti nume, parola si sa activati site-ul, apeland link-ul pe care il veti primi prin mail de la http://www.webs.com/
In josul paginii anterioare, apare Copyright ©2010 asa ca mi-am pus intrebarea daca si cum pot schimba in Copyright ©2006. Ca sa ma lamuresc, am intrat in Help si am dat search "Copyright". Ia uitati ce am gasit:

E foarte usor: intri in Site Manager, apoi in Edit Template. Click apoi pe "Titles and Footer"...Edit Footer si gata...poti scrie ce doresti in loc de Copyright ©2010. Am incercat si am reusit sa schimb din 2010 in 2006 :

 Incercati si voi si o sa vedeti ca DarkEIiteSniper a putut modifica extrem de usor acel Copyright ©2010 in Copyright ©2006 .

Asa ca e clar pentru oricine ca DarkEIiteSniper MINTE si FALSIFICA !!!!!!!!!!!!!!!! Si el/ea si prietenii lui. NISTE IMPOSTORI pusi pe dezbinat comunitatea romana You Tube, pe furat, falsificat, plagiat, denigrat, facut reclamatii false de copyright si alte activitati la fel de "patriotice" si "crestine"

Hahaha!!! Dovada ca am avut dreptate si ca http://rodefenceforce.webs.com si http://rouinternetdefenceforcegroup.webs.com au fost "create" de DarkEIiteSniper ACUM 4 LUNI, e faptul ca azi noapte 4 noiembrie 2010 (poate nu stiti dar MadelnRomania=DarkEIiteSniper este cel mai fidel vizitator al nostru:)) ) a sters comentariile de la Recent Activity. Nu stiti de ce? Simplu...priviti primele 2 poze si o sa vedeti ca acolo e si comentariul postat ACUM 4 LUNI in care se fudulea cu maretele realizari, acele 2 falsuri care cica ar fi din 2006(am aratat mai sus cum se poate modifica acea notita cu Copyright-ul astfel incat din 2010 sa faci 2006) : http://rodefenceforce.webs.com and http://rouinternetdefenceforcegroup.webs.com .   
In poza luata azi, 4 noiembrie 2010, nu mai apar...le-a sters:
Cica nu a existat activitate recenta....mda ...si porcul zboara =))))

P.S.  CINE MINTE, "dragi DENIGRATORI/IMPOSTORI/FALSIFICATORI/HOTI...  "patrioti" DarkEIiteSniper&Co ???!!! 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu